fredag, juli 24, 2009

Regnig festivalstart

Än så länge är det bara drömmar och önsketänkande.

Ytterligare en uppdatering.
Egentligen vet jag inte varför jag inte uppdaterar oftare... det tar ju inte speciellt lång tid men... jag vet inte. Jag har bara inte haft lust.
Kanske kan det också bero på att jag faktiskt inte gjort något speciellt sedan helgen. Ett par små "utflykter" med familjen har det blivit - d.v.s. en tur till Väla och IKEA, en tur till Maxi... ja, sånt. Igår åkte dessutom jag och mamma in till festivalen, mest för att checka läget men också för att lyssna på RIX-FM festival :) Vi lyckades trotsa regnet och personligen hade jag trevligt... fast jag var kall och genomblöt när vi kom hem igen så en kopp te fick det bli för att lindra såren - okej, det där var väl kanske att ta i. Fast mina fötter var faktiskt iskalla även efter en timme hemma - jag gav dem en varmdusch! ;)
Festivalen fortsätter i två dagar till men jag vet inte om det blir fler besök för min del. Kanske att jag åker in ikväll om övriga familjen ska in... vi får se.
Imorgon blir det i alla fall helt andra planer som inkluderar vänner och grill ;) Det ni!

Inga kommentarer: