söndag, juli 26, 2009

Fest i "hemmahuset"

Synd att jag inte hann...

Gårdagen var riktigt skön. Anna och Elin hämtade upp mig runt 18-snåret. Vi skulle till "hemmahuset" på Raus och ha lite skojsigt.
Strax efter att vi anlänt kom Josse och då blev det till att spela lite Wiie (?), käka fruktsallad och lite annat smått och gott :) Timmarna gick och det blev tillökning och till slut var alla bara allmänt förvirrade.
Runt 23:30 drog vi in till festivalen. Dock stack jag hem redan kvart över ett. Kände inte alls för att trängas bland alla människor - nä tjejer, vi får ta en utekväll någon annan gång. Den igår var inte precis ultimat ;)
Idag blir det en vända till farmor och farfar :) men innan det tittar vi nog in på IKEA också... jag tror jag vet vad som vankas...
Hej så länge!

Inga kommentarer: