fredag, juli 03, 2009

I love when you do that hocus pocus to me...

Inget regn idag inte.

Jag skulle tro att jag sammanlagt ätit fem Piggelinglassar på tre dagar - alltså, inte mer! Anser att det antalet är rätt okej faktiskt. Trodde jag skulle tröttna lite på dem efter den tredje men icke! De är lika goda ännu...
Gjorde ett litet inköp idag efter att ha legat ute och solat hela förmiddagen. Får se när det blir premiär. Enligt mina förhoppningar och framtidsutsikter invigs "det" redan imorgon... :)
Mamma och pappa kom hem idag så det blir mammas mat denna fredagskväll - tack och lov!
Lasagne bjuder hon på och det är ju inte helt fel med tanke på att min mamma gör världens godaste lasagne ;) (tycker jag då).
Har inte kollat upp om det kommer någon bra film på tv ikväll, så tänkte faktiskt ta och göra det nu. Morgondagen är för övrigt fullspäckad - mer om det en annan dag!
Hockus, Pockus Filijockus ;P

Inga kommentarer: