onsdag, juli 08, 2009

Det blev utgång... och lite fika på det

"I Never Loved You Anyway"...

Måndagskvällen blev mer lyckad än jag från början trott. Eftersom jag kunde ta bilen in så blev det att jag stannade hela kvällen och följde med sällskapet ut :) Vi hade turen att komma in gratis vilket gjorde kvällen ännu roligare. Jag dansade till jag hade så ont i fötterna att jag inte kunde stå upp längre - och då skulle jag ändå köra hem också! Fast det gick vägen det med... haha, vägen ;)
Under tisdagen tillbringade jag en kort stund med Micha, Sanna och Katte inne i stan. Vi fikade och mös. Jag var hemma redan på eftermiddagen och hela kvällen låg jag bara och slappade framför tv:n. Det blev, inte bara en hel del, utan endast MJ's night för mig. En långfilm, begravningsceremoni (som för övrigt var otroligt vacker) samt "The Dangerous tour".
Idag har jag fikat lite med Céline. Hon åker på semester om ett par dagar så det lär dröja ett tag innan vi ses igen. I'm gonna miss you :)
Snart är det film som gäller och imorgon väntar nog lite äventyr!

Inga kommentarer: