onsdag, juli 15, 2009

Värmen bör uppskattas

Tänk hur det kan påverka min vardag.

Sommar, sommar, sommaaar... ja, jag måste väl visa att jag uppskattar att värmen återvänt. Dock verkar det inte vara för evigt...
Gör inget speciellt om dagarna. Har inte umgåtts med vänner, inte gjort något annat intressant - jag har bara varit. Visst kan det vara skönt emellanåt men jag har börjat tröttna nu. Behöver någonting att göra.
Ett projekt hade varit en ultimat lösning... och det finns där... men jag orkar inte ta tag i det just nu - och dessutom kostar det mig.
Blir förhoppningsvis en tur till mormor och morfar nu i dagarna. De vill att jag ska komma och hälsa på dem och varför inte? Det blir säkert hur trevligt som helst :)
Ingen lista idag... eller ja, kanske senare. Annars får ni stå ut lite till. Det kommer ;)

Inga kommentarer: