måndag, juni 18, 2007

Att få bossa...


Du ska vara nöjd...
Idag vaknade man och kunde kika ut genom fönstret där för en gångs skull solen lyste in lite grann. Dock såg man kommande grå-svarta moln längst med kusten och att det blir risk för regn är tyvärr en teori. Åkte in till stan med far och lillelbror, då ringde Christoffer och berättade hur det hade gått på mönstringen. Fast han kanske inte precis är helnöjd så tycker jag att han lyckats bra och att han ska vara stolt över den post han hamnat på. Det är väl inte fy skam heller? Att bli Chef? Hmm...
Han sa att han skulle svänga in om mig lite senare här under eftermiddagen och det ser jag fram emot. Älskar dig, baby!
Ikväll finns inget speciellt planerat förutom att min morbror kommer för att lämna lite bilder från min Student. Förhoppningsvis kanske där finns några som jag kan ta till användning ;P
"Dem" har lovat fint väder här nu de kommande tre dagarna men det låter jag tiden utvisa, för vem kan idag lita på väderleken? Inte jag i alla fall. Eller så är det kanske bara som så att jag inte vill tro dem.... när de dåliga vädret är på ingång d.v.s.
// Solen kommer snart. Övertygad.

2 kommentarer:

Céline sa...

det tog ett tag innan jag kom på vad som såg annorlunda ut...du har ju bytt template!

WickieVickan sa...

jajamensa.. aldrig fel att byta utseendet! ;P