onsdag, juni 20, 2007

Latat mig idag


Är Kääär i Dig :)
Jag saknar dig massor älskling. Hoppas verkligen på att vi kan träffas imorgon kväll så att jag får se dig, krama om dig, pussa lite på dig. Saknar allt det där "lilla"... som ju betyder så otroligt mycket.
Idag har man inte gjort speciellt mycket. Dagen startade med att jag gick ut och gick en vända på ca. 1 timme eller nåt. Riktigt skönt att äntligen få röra på sig lite grann igen. Men man skulle behöva mer. Solade lite grann medan solen faktiskt var uppe - gick ganska snabbt innan den försvann för dagen. Hann läsa lite i alla fall och det är ju alltid nyttigt och bra. Ätit köttbullar, cyklat, spelat Sega har man också hunnit. Och tittat lite på TV. Christoffer ringde mig äntligen! Jag hade längtat något otroligt efter hans samtal. Känns som att man precis varit inne i en intensiv period där man haft tid att träffa varandra ganska mycket men så kommer det ju andra tider - nya tider - som ibland kan vara precis helt tvärtom. En sådan tid kan jag känna att vi är inne i nu. En tid då man får ta vara på den korta tid som man ju då har. Själv tycker jag i och för sig att vi använder vår på ett mycket bra sätt. Hittar på saker och så. Till exepel så på söndag är det en tripp till Malmö som gäller, via motorcykel som det ser ut nu :) Sånt smått gör sååå mycket. I alla fall för mig. Betyder.
Jag älskar dig, baby! Tvivla aldrig på det. Ett år har snart gått och jag älskar dig lika mycket nu som jag gjorde för ett år sedan. Inget har förändrat förutom kännedomen för varandra.
Imorgon ska jag äntligen få se min farbrors nya, första lägenhet! Så spännande det ska bli. Hoppas att man får träffa honom då också.
//Jag kanske kan se månen... om jag kikar lite.

Inga kommentarer: