måndag, juni 04, 2007

Varmt Te och massor med Vila


Idag kan man börja nedräkningen från 3 ...
Lördagskvällen med dans blev riktigt lyckad. Efteråt hyrde jag, Christoffer och Tez film och bänkade upp oss i soffan. När filmen var slut så snackade vi nån timme innan jag och Christoffer drog oss hemåt, utmattade båda två.
Igår så blev det att man sov lite längre, vilket jag kände behövdes. Vid halv tolv gick jag och älsklingen upp för att käka frukost. Dagen gick mest åt att lata sig framför TV:n
På seneftermiddagen åkte vi hem till Billesholm för att shilla där resten av kvällen. Allt slutade med att min lilla älskling somnade framför "I Robot".
Gick upp tidigt imorse, helt i onödan skulle det visa sig. Kuuul! Nä, vi börjar klockan 9:00! Och så till råga på allt så har man ju dragit på sig en JÄTTEFörkylning - typ världens värsta! Jag hoppas nu bara att jag ska få slippa den till på fredag. Det får bli massor av Varmt TE och vila nu de få återstående dagarna :)
// Snart så... alldeles bakom hörnet väntar Friheten på mig

Inga kommentarer: