onsdag, juni 20, 2007

Fika, Mezo och till sist Gröningen


Blogga såhär sent! Jo, men varför inte?!
Det har varit en otroligt lång dag idag, om du frågar mig... och ändå så känns det inte som om man gjort sådär väldigt mycket. Klev upp ur sängen relativt tidigt och begav mig in till stan för att möta Céline. Märkligt egentligen hur man kan sakna vissa människor på så himla kort tid. Okej, sen å andra sidan så var vårt "band" något väldigt speciellt... förlåt... ÄR något väldigt speciellt som jag kommer att göra allt för att hålla fast vid för är det någon som jag inte vill mista så är det just Céline... och bara just därför att Céline just är Céline och ingen annan. Hur som helst så var det underbart att få träffa henne igen. Vi pratade sammanlagt i tre timmar. Mest om skolan, människor och såklart en massa privat skitsnack ;P haha... trevligt hade Jag i alla fall :)
Efter vår lilla fikastund så åkte jag hem till min lilla lya tillsammans med YooYoo. Käkade lite snabbt (nudlar!) och begav oss sedan in till stan igen för att träffa Jagge och Co. Satte oss ner på Mezo, fikade lite grann och folket fylles på hela tiden - precis som om vi bhade någon konstigt dragningskraft *jo men visst* haha...
Efter ett snabbt stopp några timmar senare, på Bomb, så gick jag, Micha och Vicki till affären och köpte lite kamben och chips som vi tänkte krubba på Gröningen. Och vi åt upp allt. Emily och YooYoo dök upp lite senare dom med och allting avslutades med lite glass.
Hem begav vi oss sådär kvart i tio... sen slog jag mig ner Här... framför datorn d.v.s. Men t.o.m. lilla Viktoria kan bli trött emellanåt och bara känna att ja....! Nä, nu vill jag faktiskt också ta och sova lite grann, så det så! Och det är därför precis vad jag tänker göra nu.
//GodNatt
p.s. saknar min pojke jättemycket ... Du skulle ju ringa mig sa du, det kom vi överens om men det har inte hänt... hoppas jag får höra av dig imorgon då istället. Älskar dig. /Din d.s.

Inga kommentarer: