onsdag, juni 13, 2007

Jag tycker det är jobbigt när man inte vet hundra procent!


Önskar bättre väder...
Efter många om och men så har man nu äntligen packat sin Fullproppade väska. Så sjukt mycket att släpa på men så ska man ju också hitta på en massa.... och vem vet när man är hemma igen? Därför måste man alltid planera hyfsat långt i förvägen och detta kan ibland kännas väldigt besvärligt och jobbigt. Men sen när det väl kommer till kritan så vet jag inte om man bryr sig egentligen. Jag kommer ju hem igen så småningom.
Kom precis på att man kanske skulle ta resväskan istället... fast det kanske är jättetöntigt och släpa rundor på en sån... men i och för sig lite lättare än att bära....hmm... fundersam nu...vad göra? Nä, nu har jag provburit den och visst att det väger men det är nog ändå så pass att man orkar... det är ju mest bussåkade för min del. Men sörj ej, ty jag klarar mig galant!
Morfars födelsedagsfirande gick utmärkt.. var hur trevligt som helst och gårdagens barnpassning lika så... tiden gick lite väl långsamt bara men kvällen avslutades med en underbar måltid men min älskade pojkvän, på Steakhouse. *mums*
Idag har jag varit på Väla med lilla Elin. Snackat en massa har man också hunnit med. Nu väntar som sagt snart bussen. Ska till Billesholm om folket inte redan har listat ut det för länge sedan. *Myspys ikväll hoppas jag och så blir det Malmö imorgon under dagen!
//Kramizzzar = Fjooooortiiiis!"

Inga kommentarer: