söndag, juni 17, 2007

Det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder = Bullshit!

Ska det fortsätta regna såhär så kan man lika bra gå i ide....
Med torsdagen följde de trista vädret som nu hållit i sig sedan dess. Inget Malmö då planerna snabbt blev ändrade. Istället jobbade pojkvännen och jag och Maria (hans mamma) åkte iväg och shoppade loss lite i Hyllinge. Tiden flöt på ganska bra och på kvällen blev det lite myspys. Fredagen var det Möhippa! Hela dagen ägnades åt Hannah som ska gifta sig om mindre än tre veckor. Först blev det till att bada bubbelpool, detta följt av lite lunch och Äventyrsgolf. Avslutningsvis blev det mat på restaurang Peppelino. Allt ägde rum i Ängelholm. Hämtad blev man vid halv nio och tog sig så till Sara och Filip i närheten. Satt uppe och snackade samt kollade på film. Sov över och på morgonen bar man sig iväg hemmåt till Billes. Christoffer skulle jobba igen (nu klagar jag inte mera då jag vet varför...) och jag "bara var" hemma. Pratade lite med Maria samt kollade på TV. Vid nio serverades middagen - denna gång med efterrätt!! :) Mums! Kvällen fortsatte med annat gott...
Imorse vaknade man upp med Honom bredvid sig, känslan är magisk. Jag kommer sakna honom då det ju nu kommer ta ett litet tag innan vi ses igen. Men samtidigt så får man ju kanske så tid till lite annat.
Lycka till imorgon älskling. Jag kommer tänka på dig hela dagen! Älskar dig <3
Veckans "göra":
o Fika med Céline
o Midsommaraftonsfirande
o Malmö
o Överföra foton till CD samt skicka
Veckans hoppas:
o Bättre väder!
o Träffa Vänner
o Dubbeldejt (Elin) ;P
//GoodBye!

Inga kommentarer: