söndag, juni 10, 2007

Sola men inte bada

Sitter just nu Utomhus - tro't eller ej! ;P
Dagen är underbart skön. Man vaknade lagom till halv elva för att då äta frukost med familjen. Solat har jag också hunnit med en hel del - man måste ju börja bygga på brännan Någon gång.
Igår sov man till halv tre innan man tog en efterlängtad dusch. Åt utomhus denna kväll och blev sedan körda - jag och älsklingen - in till Gröningen. Där, tillsammans med YooYoo, drack vi Cola samt käkade jordnötter mitt i gräset och ett par barn träffade vi också på! Drog oss ven bort till Fria Bad och satt sär och filosoferade ett litet tag innan vi återigen drog oss bort till Knutan för att ta bussen hem lagom till halv ett på natten.
Ikväll blir det grillning här hemma på terassen, troligtvis med fler än familjen :)
Imorgon väntar Morfars 60-års dag som ska firas i Ystad om jag inte minns alldeles fel.
// Sommarlovet, för mig, har nu kommit.

Inga kommentarer: