måndag, juli 09, 2007

1 år

Sam Witwicky... Var det rätt?
Igår var man på bio och såg "Transfomers". Att "300" skulle bli årets fetaste film, nä det stämmer nog inte helt. För redan nu kan jag konstatera att "Transfomers" är 10 gånger bättre än den! Ingen tvekan! Jag är inget jättefan av Actionfilmer eller "hej jag är en jättestor robot från yttre rymden som nu kommit till jorden för att se till att människorna inte förintas", men jag måste säga att den var sååå bra! Det är helt klart värt att palla sig till biosalongen för att se denna feta film. Så har ni inget annat för er - se "Transfomers" ! Jag garanterar er - ni kommer INTE att bli besvikna.
Efter att man mestadels tagit det lugnt nu om dagarna så kommer det man efterlängtat. Imorgon firar jag och min pojkvän Christoffer 1 år tillsammans. Och detta ska naturligtvis firas :) Så ikväll ska jag packa min lilla väska för att relativt tidigt imorgon ta mig in till Helsingborg och möta upp min älskling. Därifrån ska vi sen ta tåg upp till Kristianstad. Det blir en övernattning på ett hotell, god middag för två, bio och kanske någonting annat. Vem vet vad dagen har att bjuda oss på. Kanske t.o.m. att man kan få lite solsken. Det hade ju varit pricken över i:et. Hur som helst så ser jag i alla fall fram emot det riktigt mycket. Det kanske inte är sådär supermaffigt som att typ ta en weekend för två till Paris eller nåt sådant men... allt det där kommer ju senare. Det är sånt som man sparar sig lite inför. Men man måste ju börja någonstans och vad passar då inte bättre än en heldag alldeles för oss själva i en vacker stad i norra Skåne?
// Nu ska jag sjunga! :)

Inga kommentarer: