måndag, juli 23, 2007

Saknar...

Skitsnack!
Efter en utekväll, ett biobesök, tur/retur med segelbåt till Dk inkl. ett besök på Bakken samt en massa annat skoj så har man nu nått nästan slutet på Julimånad. Herregud! Vart tar sommaren vägen. Det känns knappt som om man hunnit med någonting alls denna månad. Visst att man träffat vänner och sådär men... allt har gått så Fort. Jag hinner inte med längre. Det är sant det dom säger - de där äldre. Att nog går tiden fortare ju äldre man blir. Men Jag, JAG är ju inte gammal heller. Eller är jag det kanske? Jag måste erkänna att jag ibland faktiskt kan känna mig lite gammal. När man är ute o.s.v.
Ring, ring... DILEMMA. Jag pallar inte mera. Varför lägga Allting på Mig. Jo, det är precis så det är just nu och jag pallar det inte längre. Punkt slut. Jag orkar inte dividera fram och tillbaka hela j*vla tiden. Det tar på mig för mycket. Och nu har du lyckats - Igen. Hela tiden. Aldrig får man ro. Och så är det Jag som ska bestämma allting. NÄ! Lägg av! Jag pallar inte bry mig om det. Och dessutom så kommer det att bli en jättekonstig reaktion. Allt kommer bara att bli... konstigt. Jag orkar inte med det också. Ska man spela ett falskt spel då eller? För det är ju just så som det kommer att bli. Jättekonstigt. Allting.
Idag har jag handlat nya dojjor på Väla. Tack mamma och pappa.
// Tycker ärligt talat synd om mig själv. FAN

Inga kommentarer: