torsdag, juli 05, 2007

Två fullspäckade veckor


Det öspisseregnarvräkernersomspöibacken!
Ett tag sedan jag bloggade nu, jo tack- jag vet. Men kan ju också kanske bero på att jag inte varit hemma speciellt mycket heller. (dessutom så har datorn varit "nerpackat" så har inte orkat plocka upp den). I måndags Förra veckan så for man till Bornholm... så underbart det var att äntligen få komma dit igen efter ett helt år. Mycket som behövde fixas förståss men det får man ju allt tåla. Vi gjorde inget speciellt där men det var ändå skönt att få komma dit och koppla av lite grann på egen hand :)
Kom hem på torsdagskvällen igen (en kort visit) och vilade under fredagen. För tidigt på lördagsmorgonen så bar det av till Blekinge och Tjurkö där min morbror har en sommarstuga. Minste kusinen fyllde år så henne fick man ju fira. Kalas hela dagen och så sov vi över. Gick dock inte så superbra att sova... familjen i ett pytteutrymme = Omöjligt! Det positiva kna väl åtminstone vara att vi kom upp tidigt. Begav oss hemåt redan klockan 10.
Pappa svängde inom Billesholm så att jag kunde få träffa Christoffer <3 color="#3333ff">Elin och vi åkte till Väla för att shoppa loss lite grann - visst! Shoppa *haha* ;P
Åkte sen hem till henne för en kort fika innan jag blev hämtad av familjen. Blev grillat den kvällen. Gott.
Onsdagen gjorde jag inget särskilt (eller jo, men inget som jag tänker nämna här)!
Idag har det ju som bekant för alla oss Helsingborgare regnat - Jättemycket! Familjen åkte till Väla för att införskaffa lite småprylar... nu väntar man på att mammas underbara fisksoppa ska bli klar så att man kan få åtnjuta den än en gång :)
Till helgen väntar flera spännande saker...
1)
träffa Christoffer - alltid lika kul
2) gå på Bröllop
3) middag för två på Oasen som sedan följs av Bio
En fullspäckad helg alltså - som det vanligen ju är
// "Raindrops keep falling on my head"

Inga kommentarer: