onsdag, juli 25, 2007

En dag på stan


Glader igen- riktigt glad för nu vet jag att Nu blir det äntligen av! :)
Har varit i stan under eftermidagen tillsammans med Elin. Mötte upp henne på Knutan och vi begav oss ut för att göra stan lite mer ostabil. Vi lyckades väl dock kanske inte så jättebra men vi fick handlat lite... ja, eller Jag fick. Har man presentkort så har man ju... och då är det väl lika bra att göra sig av med dem också... innan dem går ut så att säga. För Det vore väl ändå onödigt.
Satte oss ner på Graffiti ett slag och käkade lite lunch. Det blev en Bakad för mig idag. Gott gott! Efter det tog jag bussen hem, ringde pojkvännen, pratade lite med honom...
Väl hemma väntade en hög med post. POST till Mig! Överlycklig var gång det händer. (Inte alltför ofta) Fylla i, kontrollera och fylla i igen - jo, en massa jobb blir det men bara trevligt!
Och nu sitter jag här, maten väntar om ca. 20 minuter och väskan.. ja, den är redan packad :) Klockan nio bär det av hem till lilla pågen. Hämtar upp honom hos en vän lite senare på kvällen.
Det var nog all information som jag hade idag... det händer inte sådär jättemycket i ens iv för tillfället men vad gör det egentligen... Jag har inget att klaga på.
Strax Festivaldags! Snarare Imorgon faktiskt... man märker redan i stan att tält sätts upp o.s.v. Mysigt värre...
// Vi hörs och sånt!

Inga kommentarer: