fredag, juli 27, 2007

Hemma


Jag behöver en väska och en jacka...
Nu har snart hela fredagen också gått känns det som. Och inte har man gjort något vettigt utav dagen heller. Det har för min del mest blivit tv-tittande och så har jag faktiskt fikat lite med familjen... och öppnat ännu mer post.
Post, post, post... all denna post! Jag håller ju på och drunka i den, men samtidigt så ska jag inte klaga eftersom jag aldrig annars får något kul hemskickat i brevlådan... Men att istället få allt på samma gång... hmm...
Ikväll blir det Festival... Får se vad kvällen har att bjuda på. Tror inte att jag ska dröja alltför länge idag. Vet inte om jag orkar det riktigt. Har varit så fruktansvärt trött den senaste tiden ... och jag vet Inte varför egentligen.
Hur som helst... fick ny almanacka igår som mamma hittade till mig. Den går nu att finna på mitt nyommöblerade skrivbord tillsammans med alla andra tevliga saker. Måste ännu en gång erkänna att jag är riktigt nöjd över resultatet...
Pysslade lite också... sånt tycker jag om :)
Älskar dig, Christoffer! Massor!!
// Ut på stan´

Inga kommentarer: