lördag, mars 15, 2008

I give all my love to Lifehouse

"Who we are"
Aaahh... underbart. Lifehouse brusar återigen ur högtalarna. De är underbara. Musiken är sådär galet bra, på ett sätt att man får ont i magen när man hör den. På ett bra sätt. Den liksom knyter sig och man (d.v.s. alterego) drömmer sig bort. Svunnen tid, nutid eller varför inte framtid. Den tänker jag mycket på nuförtiden.
Ska man få en chans ikväll. Jag vet att jag är galen på dansgolvet men det är ju också halva nöjet... eller några procent ytterligare kanske t.o.m.
Nu sitter jag bara här och låter tiden gå. Meningen från första början var att jag skulle börja skriva på matematikinlämningen... men blev det något av med det? Nä, knappast. Jag har dock bara mig själv att skylla. Jag ligger något efter och får helt enkelt en massa att göra imorgon istället. Men de bekymmerna tar vi då. Ikväll är det fullt ös som gäller. Jag ska äga dansgolvet tillsammans med mina underbara vänner och bara ha helt sjukt kul.
Jag ser verkligen fram emot det. Jag kan känna det komma så smått. Känslan.
Och naturligtvis hoppas man på annat också...

2 kommentarer:

Céline sa...

haha "annat" kör på! extra för mig också

Anonym sa...

Okej, jag lovar att isådana fall... extra för dig ;P !!