torsdag, maj 29, 2008

Campeonåterträffiettord

Imorgon är det bal - för ett år sedan.
Jag har precis skrivit klart ett arbete! Det sista för terminen. Tentan blev ju uppskjuten och nu är det fastställt att den blir på måndag.
Nu ska jag bara njuta av vad helgen har att erbjuda mig. Imorgon går jag upp klockan halv sju för att lämna ett arbete på skolan. Vissa lärare måste tvunget ha arbetet utskrivet och lämnat i handen... varför har vi då ett gemensamt program på högskolan som gör det möjligt att skicka arbeten elektroniskt?
Hur som helst. Jag ser på det positivt. Jag kommer upp i tid och ligger inte och drönar till sena eftermiddagen (inte för att jag gör det annars ändå, but still)! Dagen går fortare vilket innebär att det snabbt blir eftermiddag och jag kan bege mig in till stan för att gå på en efterlängtad återträff med Campeon!! :) Dessförinnan blir det en fördrink med min underbara Céline och Johanna följer också med.
Vi får se vart kvällen slutar...

2 kommentarer:

Céline sa...

nu är ja uppe också, ska äta frukost och bege mig till stan för att göra något åt mitt trollhår. fint väder redan! haha du, jag drömde att du och jag åkte till London sådär utan bagage och allt. Men vi hamnade lite utanför i slummen och orkade inte leta efter hotellet så vi stannade på ett behandlingshem för tjejer. Helt sjukt!

Anonym sa...

HAHA! Ja, det låter ju helsjukt! ;P