onsdag, maj 28, 2008

Nu ska jag blogga flitigt

I'm back to stay!
Sommaren närmar sig allt mer och mer... om man inte redan kan räkna den värme som nyss kommit som "sommarvärme" :) Jag njuter så gott jag kan.
Meningen var att man skulle ha tenta imorgon så har pluggat tillsammans med Pem och Ann idag. Nu kan vi ALLT som man ska kunna... dock blir det ingen tentaskrivning imorgon. Lärarna har strulat till det så det finns ingen schemalagd sal till oss. Too bad! Det blir i nästa vecka istället. Jag sörjer ej. Nu fick jag en hel dag på mig att skriva klart min uppsats och en helg till att bara sola och koppla av, då jag ju redan pluggat inför tentan. Endast repetition behövs och det kan jag ta på söndag eftermiddag! :P
På fredag är det återträff med Campeon. Jag känner mig helgarderad med en helt ny outfit (som dessutom är såååå snygg)! Lördagskvällen spenderar jag hos Louise (hon fyller år) och på söndag ska jag sola då graderna tydligen stiger till skyarna!

Inga kommentarer: