fredag, maj 09, 2008

Grillad korv och Dumleklubba

Förkylning och halsont. Inte nuuu!
Det kändes som gamla tider.
Klippte mig igår! :D Jag trodde nästan att jag skulle bli tokig. Som det växer, mitt hår. Ogräs!
Idag har jag haft en heldag, eller åtminstone halvdag, ute i skogen tillsammans med en drös andreklassare. Det blev lite lek, korvgrillning och allting avslutades med klubbor och kexchoklad :) Tillbaka på skolan njöt jag och Pem av solens värmande strålar. Jag tog en tripp på stan också och det slutade med att jag kom hem med en liten kass från H&M. Vad som fanns i är helt ovesäntligt.
Till middag väntar lax och framåt småtimmarna blir det en härlig filmkväll med gott tillbehör hemma hos Emily ;P

En varm dag i Malmö., då satt det bra med lite glass.

2 kommentarer:

Céline sa...

vad köpte du på H&M?

Anonym sa...

Strumpor...