lördag, maj 31, 2008

Lyckad återträff

Böcker, böcker, böcker - har jag fått ding och blivit beroende?
Så kom fredagen - gårdagen. Jag klev upp redan klockan halv 7 för att ta mig till skolan och lämna in ett arbete. Det måste ha varit det mest olöna jag har gjort på länge. Sammanlagt satt jag på tåg i 4 timmar och 20 minuter. Att lämna arbetet tog mig 3.... minuter! Men det är det kanske värt? :)
Vid fyra tog jag bussen in till stan där jag sedan mötte upp min underbara Céline. Vi tog en fördrink på Hamnpaviljongen - cider till oss båda. Strax innan 6 drog vi oss till Jacob Hansens Hus där vi under flera timmar åt, drack, åt igen och blev underhållna, ja lite grann i alla fall. Maten (turkiskt inspirerad) var väl kanske inte den godaste mat jag ätit i mina dar, men lite slank ner. Vid elva började "middagen" dra sig mot sitt slut så jag, Céline, Johanna, Johannes, Kajsa och Co. drog sig mot Hampaviljongen. Där blev det mer dryck och framförallt en massa skitsnack. Medan jag försökte få i mig min cider så höll Céline och Johannes på att jämföra vems höftben som satt högst ;P
Efter att ha lämnat Hampan och satt oss på Tempel istället med en B2 (tack vare en viss Jeffsell) så drog vi oss hemåt.
En lyckad kväll i god laganda!

Inga kommentarer: