måndag, maj 26, 2008

Inget nät i nuläget...

Ett år har passerat - redan!
Vet att det var ett tag sedan jag skrev nu... men jag har inte tillgång till nätet för tillfället. (Skriver detta meddelande från mamma och pappas dator).
Men det dröjer inte länge till. Förhoppningsvis skall allt lösa sig imorgonkväll och då kommer jag vara igång igen! :)
Tills dess får ni ta och "stå ut" ;)
Kort uppdatering i alla fall -->
Firade Elin & Annas 20-årsdag i fredagskväll. Innan på dagen hade jag varit i staden och fixat lite fler prylar inför veckans festligheter!
Aptitretare blev det klockan 18:00 på altanen på Raus. Senare, strax innan 21, drog vi allihopa in till staden och Cardinal för att där käka en riktigt god middag. För min del blev det oxfilé med en Bakad :P *Gott, gott* Vi drog vidare till Zoo Bar och Hampan men hamnade slutligen på Cardinal i alla fall. Vi dansade någon timme innan vi tog taxi hem :) La mig lagom runt halv 5, ni vet... då jag brukar gå upp annars ;)
På lördagen sov jag först ganska länge, tills Emily ringde och frågade om jag ville se EVSC hemma hos henne. Jag svarade naturligtvis ja, och efter en lite halvtrög dag begav jag mig iväg på cykeln. Kvällen var jättetrevlig med god chokladfondué och dipp!
Igår sken solen sådär underbart varmt och gott så det blev till att sola kroppen lite. Och nog gav det resultat efter ett tag. Måste ta det succesivt. Pluggandet lades åt sidan något, får ju dock mer att göra idag, men vad gör egentligen det - en så grå och trist dag som denna! *suck* Köpte i alla fall en påse med godis mitt i värmen som jag senare under kvällen käkade upp framför tv:n samtidigt som jag såg en riktig B-film. Somnade 23:30
Skola idag bara. Sitter ensam hemma för tillfället men det dröjer inte alltför länge innan mamma kliver innanför dörren. Tills dess ska jag väl försöka att plugga så flitigt jag kan - eller ja, kanske inte flitigt. Men Plugga iaf ;P haha - ett steg i rätt riktning. Tro mig!
Klockan 21 kommer det en film på tv som jag definitivt Inte får eller Ska missa. Därför får jag väl ligga i Nu istället dådå...
Höres snart igen. Om inte tidigare så på torsdag - då börjar nämligen mitt SOMMARLOV!

Inga kommentarer: