söndag, maj 18, 2008

En kortare uppdatering

Jätteglad för mina inköp, men var finns du?
I fredags var jag med Elin under eftermiddagen. Vi strosade runt lite i butikerna i stan och för första gången fikade jag på nya Espresso House på Kullagatan. Det blev en härlig iste och en smarrig fetaost/oliver-baguette! :)
När vi kände oss mätta och belåtna så drog vi till Skopunkten där förhoppningen var att vi skulle finna skor. Det blev inga skor för mig...där.
Söderpunkten hade fortfarande öppet och jag lyckades finna ett par riktigt snygga svarta skor på Din Sko!
Kvällen spenderade jag hemma. Lugn och ro.
Igår vankade jag bara av och an. Ja, tills klockan slog halv fyra och det var dags för mig att göra mig iordning. Drog till Micha för en fördrink innan vi begav oss vidare till Pålsjö för att där gå på ett hejdundrans party! Emily och Sanna firade "40" och det blev en helkväll med både det ena och det andra. God mat och tårta blandades med en hel del dans och hivande av diverse alkoholhaltiga drycker :)
Tack för en superhärlig kväll !!
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Inte på grund av baksmälla - för den hann jag hejda redan igår - utan för att jag inte känt för att göra något annat. Har lyckats komma ut en kort sväng också i kylan. Hoppas värmen kommer tillbaka snart.
Om 40 minuter börjar filmen. Tills des... engelska blandat med lite tv-tittande.

Inga kommentarer: