torsdag, maj 08, 2008

I Malmö med Céline

Fjortisar... jag ser dem. Överallt.
Igår var jag först på praktik, hade en ganska så tuff dag och var trött när klockan slog 13:00. Men ingen tid för mesande. Céline väntade på mig nere vid Rådhustorget och tillsammans tog vi tåget till Malmö. Det var shopping som gällde.
Innan vi begav oss ut i solskenet köpte vi varsin kall glass :) *mums* Sedan bar det av till Zara... vi tittade och vi hittade... ingenting! Eller jo, en hejdundrans massa långklännigar! Vem sören går i långklänningar NU??
Aja, vi promenerade i alla fall vidare. In i en affär, ut ur den. In i en annan och ut ur den. Och så höll vi på..... tills shoppingstråket tog slut. Då var vi båda så hugriga att vi satte oss på Burger Kings uteservering för en liten måltid. Gott som sören var det!
Vi strosade vidare och jag skojar inte när jag säger att vi var i alla affärer minst 2 gånger. Vi hittade... inget! VA F*N!!
Malmö är från och med nu, enligt både mig själv och Céline, den sämsta shoppingstad som världen någonsin skådat... ja, typ. Trötta i ben och fötter drog vi oss tillbaka till centralstationen, besvikna över dagens resultat.
Nästa gång drar vi till Köpenhamn!
Idag har jag klippt mig. Äntligen! Nu är det kort igen :P

1 kommentar:

Céline sa...

du får ju lägga upp en bild på ditt hår!