söndag, maj 04, 2008

Emilys kalasfirande!

Helgalen kväll igår kan jag tala om... och då menar jag verkligen HELGALEN!!
Drinkarna som spilldes ut går nog inte att räkna på handen och detsamma gäller folket som fick drinkarna över sig (inkl. alter ego). Men roligt hade JAG i alla fall :)
God mat hemma hos Emily (hmm, något likt Tempels) ;) och en hejdundrans massa drinkar och shots. Vi behöver inte gå närmare in på hur packad en annan blev men jag tror själv att folk bara ansåg det vara trevligt... fast jag kanske skulle ha knipit igen munnen emellanåt?
Baksmälla idag? Nä, det skulle jag inte vilja påstå. Själv har jag varit iväg och tränat - sista träningen för denna termin, men jag kommer tillbaka till hösten. Räkna med det!
Nu sitter jag här och försöker desperat få tag på Emily, men hon vill inte svara i sin mobil. Vi har ju inte Hela kvällen på oss... men jag tänkte ta och prova ringa henne en gång till nu. Så, adjöss!
p.s. Bilder kommer förhoppningsvis så småningom d.s.

Inga kommentarer: