måndag, maj 05, 2008

Inställd klippning

Meningen var att jag skulle klippa mig idag... men det blev inställt. Så nu får jag dras med mitt "långa hår" tills på torsdag.
VFU:n startade idag! Två veckor ska jag nu spendera på Magnus Stenbocksskolan i Helsingborg. Det kommer att hinnas med ett enklare tema-arbete samt lite engelskundervisning :)
Jag lovade ju att lägga ut lite bilder från i lördags, och jag står fast vid det. Men hoppas på att Emily kanske kunde logga in på MSN så att jag kan få lite fler (d.v.s. Alla) bilder att tillgå. När det väl är gjort, DÅ kan jag lova en hel drös med härliga foton!
// Håll till godo!

4 kommentarer:

Céline sa...

du ska se mitt hår, det har verkligen börjat bli långt nu! du klarar dig tills på torsdag! tänk på mig, jag ska klippa mig om 4 veckor!

Anonym sa...

haha... håååll uuuuut ;P

Anonym sa...

jag ska iof klippa mig 2 mm

Anonym sa...

HAHA!! Lönt liksom... jag ska nog ta typ 2-3 centimeter!! haha ;P //