onsdag, juni 10, 2009

4 pocketböcker

Dags att skriva lista!

Nedräkning.
Idag har jag varit hos frissan. Skönt att få bort lite av ogräset ;) Efter att sedan ha käkat lunch åkte jag in en tur till staden för att uträtta lite små ärenden. Det visade sig att det skulle sluta med ett par ärenden utöver de jag planerat - i positiv era. Jag fick inköpt en sprillans ny bikini samt 4 stycken (jodå!) pocketböcker - så underbart och inte det minsta planerat. Det är ju också då det är som roligast. Jag kan knappt bärga mig att hugga in i böckerna... men... en i taget of course! (Dessutom har jag bestämt mig för att spara favoriten till sist... och det är Inte en av de jag köpte idag. I'll tell you later.)
Sill och nypotatis idag, jojomen! Och gott var det dessutom! Har faktiskt tittat lite på fotboll också - jo, faktiskt! Tro det eller ej men det är dagens sanning. Nu funderar jag över vad jag ska göra resten av kvällen. Det kommer inte någonting bra alls på tv så jag antar att det får bli en film :)
Vilken återstår att se... dessutom har jag mycket annat att stå i just nu!

2 kommentarer:

Céline sa...

oj oj en ny bikini! hur ser den ut?

Viktoria sa...

Den är helsvart med ett par "guldaktiga" atrealjer - inköpt på GT ;) så alla kommer ha samma i sommar... men jag bryr mig inte om det! Nu har jag äntligen hittat en och den kostade mig inget eftersom jag tog den på presentkort!