torsdag, juni 04, 2009

Ingen fika idag

Det gör så ooont...

Meningen med dagen var att jag skulle träffa Céline i stan för en fika - men så blev inte fallet. Hennes hals var tydligen värre än hon trodde så vi fick ställa in dagens aktiviteter och återkomma en dag i nästan vecka istället.
Stackare - ta hand om dig nu. Det var så länge sedan vi sågs! Men nej: jag skulle inte vilja hålla en monolog med mig själv! *haha*
Jag har under dagen bara tagit det lugnt istället. Njutit av min första riktigt lediga dag. Vädret kunde ju varit bättre, fast jag har i och för sig inte lidit av kylan eftersom jag har haft en mage som krampat något otroligt hela dagen. Förstår inte vad det kan vara. Jag får helt enkelt vila upp mig och hoppas att det blir bättre tills imorgon, för då ska jag träffa ElinFelin <3
Igårkväll cyklade jag hem till Emily för att käka lite grillat och spela lite kubb. Tyvärr var det inte så många som dök upp vilket jag tyckte var synd eftersom Emily åker iväg utomlands och jobbar framöver. (Hur länge är det ingen som vet - gonna miss you)... men jag hade trevligt i alla fall - och vi hann prata lite om ditten och datten också. Tänk vad mycket som kan hända på bara några år...
Nu ska jag fortsätta vila mig lite - och förhoppningsvis kommer jag även att inviga en ny bok idag! Vem vet...

Inga kommentarer: