fredag, juni 05, 2009

Sushi idag!

Och nu börjar jag tro att jag fått nackspärr också... vad Är det här för en start?

Ska försöka att sikta på att nu under sommarens 3 härliga månader (förhoppningsvis) skriva minst ett inlägg om dagen. Jag kan redan nu säga att så kommer inte bli fallet, men det finns anledningar till det - jag lovar!
Hur som helst... idag ska jag träffa Elin en kort stund. Vi ska äta sushi och prata en massa strunt, precis som vi brukar (ja, inte den biten med sushi alltså)! ;) Blir garanterat mycket trevligt.
Innan dess hade jag dessutom ta en liten kort runda i staden och se om jag kan finna det jag söker. Nyfiken nu? Glöm det, I'm not gonna tell you! ;) ... yet.
Det ligger en Brieost i kylen och jag har tänkt att jag skulle kasta mig över den nu!

1 kommentar:

Josefine sa...

Hej du :) tack för det. Ja mkt skojj att ändra design på bloggen, jag tröttnar så fort :P Inte jobba eller så i sommar? ja jag väntar också på den goa värmen igen!! allt bra annars? kramar