måndag, juni 29, 2009

Grill med mormor och morfar

Move your body, every-everybody...

Sitter mer eller mindre och väntar på att klockan ska slå 18:30. Då kommer nämligen min mormor och morfar hit på grill :) Ska bli riktigt mysigt och dessutom gillar jag grill mer än något annat... på något sätt kan det bara aldrig bli för mycket!
Första dagen på den svenska stranden igår vilket var underbart. Jag badade dock inte men... herregud... det ska otroligt mycket till för att jag ska göra det i "svenskt" vatten ;)
Förutom underbar grill ikväll så bär det även av en runda in till staden. Ska på ytterligare en inflyttningsfest - jag bara överröses med dem och det känns som att det alltid är någon som är igång med att flytta... ja, alla utom jag då men det kommer det också så småningom... eller ja, om ett par år alltså!
Nu ska jag fortsätta njuta av det fina vädret, kanske läsa lite. Vi får se.

1 kommentar:

Sanna sa...

Tack för din kommentar.. Hehe, ser att de var ett tag sen du uppdatera.. Men man ska ha tid och lust till de också.. Hoppas man får se dig här snart!! KRamen