torsdag, juni 11, 2009

Lyckönskningar i förväg

Inte många timmar kvar nu.

Idag har jag ännu inte lyckats utföra något vettigt - men det kommer... kan inte undgå det idag... det är omöjligt. Om ni tycker att jag talar i gåtor... jag kommer låta det förbli så. Ni kommer att förstå... så småningom.
Valde att se "Da Vinci-Koden" igår innan jag släckte lampan och sa godnatt. Den var precis lika bra som vanligt, garanterat en film man kan se mer än en gång :)
Ikväll vet jag inte om det blir något tv-tittande överhuvudtaget. Kanske väljer jag att istället läsa några kapitel i min bok... jag vill ju på påbörja mina nyinköpta pocket ASAP!!
Vill passa på att lyckönska alla studenter inför morgondagen. Trots att vädret inte ser ut att bli det bästa, njut av dagen! Den är bara er och återkommer inte igen så ta vara på varje sekund.
Hoppas solen och värmen kan titta fram snart... vi väntar... vi väntar...

3 kommentarer:

Josefine sa...

hej :) tack så mkt. Låter härligt, men värme vilket vi verkligen inte har här i helsingborg nu :(. Absolut hörs vi! Ha det toppenbra i värmen ! kramar

Josefine sa...

hej :) tack så mkt. Låter härligt, men värme vilket vi verkligen inte har här i helsingborg nu :(. Absolut hörs vi! Ha det toppenbra i värmen ! kramar

Céline sa...

ÅHHH! Ha det nu så bra!!!!