tisdag, juni 09, 2009

"Änglar och Demoner" - the movie!

Jag måste sluta upp med att "ojja" mig så mycket. Jag har det ju störtbra!

Igår tog jag och Pem tåget till Malmö för att lämna tillbaka lite litteratur. Efter det bestämde vi oss för att ta en liten promenad längs med shoppingstråket, då jag personligen tycker att det är så onödigt att åka hela vägen ner till Malmö bara för att vara där i vadå... 10 minuter! Njäe, så det fick bli en lite runda i stan. Vi käkade thai till lunch (supergott, by the way) och jag lyckades bland annat införskaffa en ny neccesär! YES!
Käkade middag hemma och sedan åkte hela familjen in till stan för att göra ett BIO-besök. Äntligen skulle jag få se "Änglar och Demoner" som jag tjatat om ända sedan filmen hade premiär i mitten på maj. Den var naturligtvis SKITBRA (milt sagt), precis som jag hade förväntat mig. Nog för att jag älskade "Da Vinci Koden" men jag tror ändå att denna var snäppet bättre ändå :) Har ni inte sett den? Gör det! ... och det är en uppmaning!
Idag har jag inget speciellt inplanerat mer än att jag ska dansa för sista gången den här terminen! Lite trist men jag ska försöka finna något att pyssla med resterande delen av sommaren. Kanske lite... nä, mina planer håller jag nog för mig själv faktiskt.
Dags att föra över bilder på CD-ROM!

1 kommentar:

Josefine sa...

Scorett menar du nog ;) Ja där var jag, köpte ett par skor där (200 kr rabatt) :) allt bra annars? kram