måndag, augusti 20, 2007

Popcorn och Film - äntligen

Baby, baby! God! I love you.
Blev hämtad igår av min underbara pojkvän :) Vilket lyckorus! Väl hemma hos honom så var det bara softande som gällde och dessutom någonting som vi inte gjort på väääldigt länge nu. Vi kollade nämligen på, inte bara en, utan hela Två filmer samt käkade popcorn med aromatkrydda. Åhhh, det kan bara inte bli bättre! Christoffer fixade först till med allt och när han väl kom upp på rummet så berättade han att "tyvärr så var aromaten slut så han hade försökt att få ut det allra sista"... men Nä! Min första tanke var att det där kan inte stämma. Så när vi hade käkat upp halva skålen så tyckte Christoffer att det var min tur att fylla på med nya popcorn (observera att vi då inte ens hade börjat se någon av filmerna ännu!) ;P haha... hur som helst så är jag ju en tjej som inte ger mig i första taget så jag öppnade kryddskåpet, snokade lite grann och vips! Vad står där inte på översta hyllan, om inte en helt oöppnad förpackning med påfyllning till aromat. Tjohooooooooo! Kvällen var ju räddad trots allt ;)
Somnade gjorde man lagom till klockan tolv, efter att ha sett en skräckis och typ blivit halvt ihjälskrämd av smygande katter och igenslammande dörrar. Aja, det är ju trots allt på låtsas men varför ska man envisas med att se på det när man ändå vet med sig att man blir rädd? Spänningarna, baby. Spänningarna.
Gick upp relativt tidigt i morse - faktiskt redan klockan halv åtta! Drog mig i en halv timme och sedan käkade jag en lätt frukost medan jag väntade på att Christoffer skulle vakna. Han började ju skolan idag så ingen rast ingen ro längre.
Skulle ju själv till sjukhuset klockan 10 ändå så det passade bra för oss båda. Han körde in.
Besöket gick utmärkt och jag fick mitt lilla intyg. En liten enkel papperslapp som jag nu bara måste se till att absolut inte slarva bort. Viktigt, viktigt.
Väl hemma mötte jag en halvnervös lillebror som idag började gymnasiet :)
Pappa och jag käkade lunch och senare på eftermiddagen hämtade vi mor min inne i stan. Handlade lite på OJ! och har just precis käkat köttgryta. Mums!
Kvällen blir stillsam. Det vet jag redan eftersom jag varit väldigt trött hela dagen. Gäsp.
// Det kommer bli superbra, det här.

Inga kommentarer: