fredag, augusti 17, 2007

Sjukhus


Och plötsligt så kan allt ändra sig till det bättre igen...
Ibland är det bra märkligt hur saker och ting förändras. Kanske över en minut, en timme, en kram eller ett samtal. Ungefär allt stämmer in på mig ändå så...
Var hos Christoffer igår, tyvärr bara en kort stund. Men vi hann prata och vi hann käka. Och kramas med :)
Väl hemma lite senare så åt jag en god hemmagjord Grekisk Sallad. Den smakade utsökt!
Snart ska man åka till Lassarettet. Jag avskyr verkligen det stället. Jag tycker inte om läkare överhuvudtaget. Om det så gäller sjukhus eller tandläkare. Ska testas för TBC. Hoppas att det inte gör ont eller innehåller några sprutor eller nålar. Jag klarar inte av sånt. Ärligt talat! Jag gråter nästan. Jag avskyr det över allt annat. Men det måste göras om jag skall kunna nå mitt mål så det är bara till att bita igen och se glad ut.
Ikväll ska familjen (uteslutande min bror) äta kräftor. Mums alltså! Jag gillar kräftor. Det smakar ljuvligt :)
Johanna ringde igår så vi ska nog hitta på något idag - får se vad det blir. Kanske en lugn och skön filmkväll. Skulle passa mig utmärkt.
// Kanske min ögonfransönskan slår in?

Inga kommentarer: