tisdag, augusti 07, 2007

Stranden


Svara, färdiga, gå..!
Igår var äntligen premiären för "the beach". Riktigt skönt att äntligen kunna få slå sig ner i sanden med sitt mysiga badlakan och bara...ligga. Det är precis så sommaren ska vara. Playan! Sen att jag kanske inte är den som direkt badar, men man kan väl vara på stranden för det. Skönt ibland att få komma ifrån hemmet lite, känna att man inte har den där närheten till allt. (Sen tar det iofs bara 3 minuter att ta sig hem men ändå!)
Jahapp... mer än så blev det faktiskt inte igår. Vi grillade på kvällen, jag och familjen. Riktigt gott blev det - pappa hade lyckats som vanligt. Och jag som älskar vitlök också! :D
Idag har man bara varit hemma, ensam tills för en halvtimme sedan då brossan klev innanför dörren.
Har suttit ute lite i solen och försökt lösa korsord. Käkat lite glass och faktiskt också kollat på tv. Man orkar inte vara ute Hela tiden - trots att man egentligen kanske borde.
Nu har jag gjort desperata försök att få tag på min pojkvän som med största sannolikhet ligger hemma och sover... men det är omöjligt. Det är så frustrerande när han inte svarar i telefon. Hur svårt är det att bara göra det? Men så talar vi ju också om min pojkvän. Tanken är i alla fall att han ska komma hit idag. En vecka sedan vi träffades nu så det kanske kunde vara på tiden i alla fall :) Jag älskar dig, Christoffer
// Feel the beat, Love the heat

Inga kommentarer: