måndag, augusti 27, 2007

Shopping - jag ääälskar shopping

Imorgon smäller det ! :)
Dagen började som så många andra dagar brukar göra - jag vaknade ;P
Åt frukost framför TV: även denna morgon och njöt av sista dagen i friheten. (Inte för att jag är bunden alla andra dagar från nu men visst kommer det att ske en stor förändring).
Jag klädde på mig, försökte ringa några samtal, dock förgäves. Till Lunch serverade jag mig själv en hamburgare med macarooonisar. Gott. (Ok, hyfsat gott då).
Ringde upp morsan och frågade om hon kanske hade lust att bli hämtad från jobb en sådan dag som denna. Skulle ändå göra ett ärende istan och nog känns det skönare att veta att man har bilen istället för en buss som man ska hålla reda på. Dessutom så blir man ju körd typ hela vägen fram till dörren och vem vill inte ha det så ;)
Efter lite disskuterande fram och tillbaka så kom vi fram till att jag fick låna bilen och om jag ändå var i stan vid halv fem så kunde jag ju lika bra hämta upp henne. Och såklart, snäll som jag är, så såg jag till att parera med tiden. Köpte batterier på ECO´ och körde sedan till stan för att vandra en liten sväng bland butikerna. Och så ringde telefonen - mamma. Hon sa att hon skulle möta upp mig vid Åhlens´... och vips som det var! så var jag en übersnygg jacka samt en fin kofta rikare! =D Så bra man kan ha det ibland. (Och jag skojar inte. Jackan är grym! Så himla snygg så jag ska riktigt skryta med den på)!
Körde inom affären på vägen hem och väl hemma serverades korv med potatismos.
Idag har det blivit mycket fixande och trixande... för imorgon så gäller det ju! Då ska jag på upprop i Kristianstad. Ska bli jättespännande att äntligen få börja på riktigt! Och som förberedning har jag invigt min nya aaas-snygga väska med lite av det ena och lite av det andra ;) Jag känner mig sååå stolt nu, och så vuxen på något konstigt sätt. Dags för en förändring ladie's and gentlemen!
// A new part of me is born

Inga kommentarer: