torsdag, juni 26, 2008

Burlöv

Innerst inne så hoppas jag... det borde vara min tur.
Idag har jag tillbringat eftermiddagen i Burlöv med Ann ;) Låter skojsigt, eller hur? Kanske är det inte fullt så illa som det låter. Vi var närmare bestämt på Burlöv Center än i själva "hålan" så att säga. Skönt att bara strosa runt med knappt något folk... och jag hade tydligen turen med mig också då jag helt oförväntat praktiskt taget nästan gick på ett par byxor (haha... sällan det händer mig, men dock)! Jag har velat ha ett par svarta knickers typ jättelänge - och nu äger jag ett par :P
Ytterligare en rolig nyhet flög precis in genom dörren också... det var MYCKET bättre än jag trodde... om det nu stämmer ;)
Jag har inte den blekaste aning om vad som står på menyn idag men ärligt talat så vet jag inte om jag bryr mig egentligen... för dagen har redan varit underbart bra.

Inga kommentarer: