måndag, juni 02, 2008

Ett efterlängtat sommarlov!

Vilken sexig röst!
Äntligen är det sommarlov! Som jag sett fram emot denna dag. Jag gick upp ruskigt tidigt och kom ändå pigg till skolan :) Tentan kändes utmärkt bra och eftermiddagen spenderades i Malmö stad med Pem och Ann.
Ett litet polissamtal hann jag också med.
I lördags firade jag Louise. Hon fyllde 20 år i söndags och lördagskvällen bjöd på skönsång och dryck!
Jag brukar lova mig själv saker inför varje sommar (jo, jag vet att det brukar vara på nyår - men jag gör det då också). Det vanligaste "felet" jag gör är att påstå att jag ska träna mer under sommaren. *HA* Jag skrattar ihjäl mig. Den dagen, den dagen.
I år ser det dock något annorlunda ut. Det råkar vara så att jag fått en viss fallenhet för böcker, bara sådär helt plösligt. Det kan faktiskt vara roligt att läsa, så länge det inte rör sig om kurslitteratur. Jag ägnar 3/4 av året åt att läsa och plugga kurslitteratur och därför är sommaren den enda tid då jag verkligen kan läsa "vanliga hederliga böcker"! Och det ÄR underbart :) Så framför mig har jag ett "schema" över ett tiotal (om inte fler) böcker som jag hade tänkt plöja igenom denna sommar. Jag har ju trots allt 3 hela månader på mig...

Inga kommentarer: