lördag, juni 14, 2008

Och för er som har tråkgt...

Röker du: Nej, och tänker aldrig prova
När körde du en bil för första gången: hmm... vet inte om jag provkörde i karporten när jag var "liten"... men annars var jag väl 16 bast - övningskörning
Blivit arresterad: Aldrig någonsin
Pappas namn: Peter
Mammas namn: Annette
Syskons namn: Victor
Religion: Har inte alla det ;P
Smeknamn: Wickie, Vickan, Vix, Toja etc.
Födelseort: Helsingborg
Du om 10 år: då har jag hunnit fylla 30 *hjälp* har förhoppningsvis man och barn, en stadig inkomst och ett litet hus någonstans :)
Vad tycker du om att få: ehh... pengar :P
Piercingar: Nope
Haft sex på en offentlig plats: eh, nä
Brukar du sola: Är det tillräckligt varmt ute så...
Största svaghet: dåligt temperament
Starkaste sida: att jag vågar stå upp för den jag är
Hur mår du idag: med tanke på omständigheterna (d.v.s.vädret!) så mår jag alldeles utmärkt bra
Tycker du att man borde vara oskuld när man gifter sig: det anser jag vara upp till var och en
Länder du besökt: Danmark, Tyskland, Belgien, Frankrike, Nederländerna, Luxemburg, Italien, Schweiz, Österrike, England, Polen, Turkiet, Estland, Egypten, Spanien (öar) , Grekland (öar)... det var nog alla tror jag... ;)
Är du smart: dum fråga *hehe* ;)
Kysst en av samma kön: Kysst nä!
Kan du vara på en fest utan att dricka: Ja, jag anser mig själv inte vara beroende av alkohol precis... och jag faller inte för grupptryck
Varit gift någon gång: HAHAHA! ... nä
Haft ätstörningar: Nej, fastän man skulle kunna tro det när jag är på McD ;)
Var är dina föräldrar födda: Malmoe (internationellt, eller hur)
Vad hade du hetat med din mors efternamn: Hemligstämplat
Husdjur: Inga för tillfället
Vad är du allergisk mot: Irriterande människor
Hur många par skor har du: ska jag räkna dem? Nä, men typ 10

Inga kommentarer: