onsdag, juni 18, 2008

Ännu en lönlös dag?

Fick svar i morse... nu är tröskeln borta. Färdigdiskuterat.
Drömde en alldeles sjuk dröm inatt. Jag tänker inte dra den här för det skulle bli alldeles för invecklat och osammanhängande för alla utomstående. Ett tag var jag relativt flitig med att skriva ner mina drömmar dagen efter att jag drömt något. Nu när jag tittar tillbaka och läser vad jag skrivit kan jag knappt hålla mig för skratt. Jag funderar just nu därför på om jag kanske borde återuppta mitt "drömskrivande". Jag menar, varför inte egentligen? Det är ju hur kul som helst att ha i framtiden :)
Hur som helst så måste jag bestämma mig ganska snart om huruvida jag vill skriva ner nattens dröm eller ej... detaljerna sitter ju inte i hur länge som helst...
Vad ska jag ägna denna onsdag till? Någon som har något bra förslag?

Inga kommentarer: