torsdag, juni 12, 2008

Torsdag - en trög dag

Hmm... och jag är Redan trött på vädret.
Sitter här och funderar starkt på att byta profilbild. Den jag har nu har jag nog haft enda sedan jag började blogga (!!) och dessutom så liknar jag ju knappt mig själv ;P
Men bara ett problem... jag vet inte Vilken bild. När man väl har valt så är man ju liksom FAST (åtminstone 3 månader framåt eller nåt).
Jag får väl försöka lösa mitt lilla världsproblem. Jag är ju åtminstone sysselsatt med annat under tiden. Tack och lov för det. Fick i uppdrag av mamma att göra ett sånghäfte inför Midsommar. Även om jag inte själv ska medverka den dagen så är jag ju en tjej som älskar att pyssla och greja så uppgiften passar mig alldeles utmärkt en så deprimerad dag som denna.
Regnet öser ner utanför mitt fönster - och det utan överdrift.
Var sugen på Bio ikväll men tror att jag stannar hemma istället. Om jag har lite tur så kanske tv:n har något att erbjuda mig. Den har fungerat bra de senaste kvällarna i alla fall.
Jag är trött på att vara ensam. Jag är trött på att inte ha något att göra.
Ge mig ett liv, typ.
Om inte annat så får jag väl åka Skåne runt på söndag.

Vad säger ni? Som sagt, jag har några bilder att välja mellan. Själv klingar nr. 3 bäst:







3 kommentarer:

Céline sa...

ta den sista bilden! var det föresten jag som tog den?

Anonym sa...

troligtvis... men vet inte om vinkeln är så bra... stör mig lite

Céline sa...

ja dags att byta till något mer somrigt och ljusare? gå in på pyzam.com! när ska vi ut?