tisdag, juni 24, 2008

Pusselbit

Väntotid eller? Jag vill ju...
Jag har ägnat hela tisdagen åt att lägga pussel och jag är fortfarande långt ifrån färdig. Min rygg värker och jag längtar efter att lägga mig ner i min säng och bara koppla av... men det dröjer. Jag kan ju inte ge upp än!
Igår umgicks jag med Emily. Vi bakade muffins under eftermiddagen - de blev hur goda som helst :P
Halv nio hoppade vi sedan in i bilen och tog oss till bian i stan. "Sex and the city" väntade oss. Efter 2 1/2 timme var jag inte det minsta trött i ögonen men kroppen hade blivit något stel.
Verkligen sevärd film. Jag följer inte serien eller så men förstod ändå allt från början till slut. Och den var bra. Riktigt bra. Se den.
När jag väl kom hem stannade jag uppe ytterligare en timme för att fortsätta läsa lite i min bok. Det går ganska långsamt för tillfället. Jag vet varför... vädret!

2 kommentarer:

Céline sa...

haha roligt å råka på varann idag!

Anonym sa...

Ja, eller hur! Ganska så oväntat måste jag säga ;P