fredag, juni 13, 2008

*supernöjd

Kom, kom sköna sol, kom.
Måste återigen säga att jag är supernöjd med min nya Template! Konstigt att en sådan liten sak kan göra underverk och få en att känna glädje - och det trots det tråkiga vädret.
Jag tror bestämt att det blir en lugn ensam hemmakväll för mig idag. Min bror har stuckit till en polare och de ska, som vanligt då det är fredag, käka pizza nere på pizzerian. Själv blir det kyckling här hemma med morsan och farsan. Mycket godare än pizza om du frågar mig... men så råkar jag ju inte vara så förtjust i pizza heller :P
Resten av kvällen blir det min varma, stora, sköna säng (som längtar efter mer sällskap för den delen), lite chips och läsk och en bra film... ja, om det kommer någon på tv. Om inte annat så ska jag nog klura ut det på något sätt.

Inga kommentarer: