fredag, juni 13, 2008

Nytt i rutan - bokstavligt talat

Och såhär blev resultatet av min redigerade profil ;) Vad tycks?
Tack vare Célines hjälp så har jag ännu en gång bytat Template och för första gången någonsin lyckats ändra min profilbild. Plötsligt kändes allting så mycket bättre. Jag borde ta och göra det här oftare, och då kanske jag hade lärt mig hur jag kan åstadkomma detta underverk på egen hand!
Ytterligare en halvtrist dag. Det är kallt och jag fryser om mina tår. Visst lyser solen utanför mitt fönster för tillfället men jag kan se de gråa molnen hopa sig och det dröjer inte länge tills...
Det är fredgen den 13 idag. Jag insåg det alldeles nyss när jag höll på och ändra i sidoelementen. *suck* Jag är dock inte speciellt skrockfull.
Vad står på schemat idag då:
Ingenting. Nada. Tomt. Luft. Ensamt. Tråkigt.
Nädå, jag är inte alls det deprimerad.
Lyckades faktiskt göra klart mammas lilla vishäfte igår. Nu får vi bara hoppas på att hon gillar det också. Gud nåde om hon Inte gör det, ty jag har kämpat i min anletes svett!
Nä Céline... när ska vi ses?

2 kommentarer:

Céline sa...

fika på lördag? JAG MÅSTE FIKA! JAG MÅSTE HA KAFFE!!!! JAG ÅKER SNART UTOMLANDS....MÅSTE HA DIG GUMMAN!

Anonym sa...

haha!...shh* skriv inte sådana intima saker så att alla kan läsa ;P //