lördag, juni 21, 2008

En lååång lista för er som vill

Namn: Viktoria
Smeknamn: Wickie, Vickan, Vix, Toja etc.
Födelsedag: 29 januari
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Cendré
FAVORITER
3bästa:
Färg: Gul, grön, svart
Plats: Min säng, Bornholm, i någons famn
Land: Italien, Storbrittanien, Frankrike
Författare: Jag har faktiskt ingen favoritförfattare. Jag läser det som går att läsa ;)
Film / serie: Beverly Hills 90210, NCIS, ??
Affär: Gina Tricot, Gina Tricot, Gina Tricot
Tidning: Nä, det där skippar vi
Café: Espresso House, Ebbas, Fahlmans
BRUKAR DU...
Gnälla:
Skrika: Det händer inte jätteofta
Sova: Hallå? Annars kan man ju inte leva! Jag älskar att sova :)
Ha ångest: Nej, inte brukar i alla fall
Drömma mardrömmar: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är bara mig själv. 100% me!
Klä dig i svart: Ja, det är snyggt
Röka: Aldrig i livet
Lita på folk: Nä, jag tappade det förtroendet för länge sedan. Det finns dock ett par nära vänner som jag litar på till 100 %
HAR DU...
För många vänner: Jag har så att det räcker
Tvångstankar: Nej
Skadat någon: Inte vad jag vet...?
Färgat håret: Aldrig
Brutit några ben: Ja, i armen faktiskt
Några piercings: Inte en enda
Gjort bort dig rejält: Har inte alla det?
Bra självförtroende: Tillräckligt
Kysst någon: Absolut!
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Varit otrogen: Bara ordet gör att jag mår illa. Nä, jag har verkligen inte varit otrogen. Det är så lågt man kan sjunka i ett förhållande.
Rymt hemifrån: När jag var typ 1 så försökte jag. Men det var för kallt ute :P
Gjort något olagligt: hmm... är det olagligt att källsortera?
ÄR DU...
Förstående: Ganska så, ja
Osäker: Det beror på vad det gäller
Intressant: Inte speciellt... nä, men vad vet jag. Fråga någon annan om den saken!
Hungrig: Inte just nu... eller vadå? Hungrig på vad? ;)
Barnslig: Jag är väääldigt barnslig
Skoltrött: Just nu, nä
Rolig: Vissa anser det...
Pratglad: Ett rinnande vattenfall
Frågvis: Snarare nyfiken
Organiserad: Pedantisk, så ja!
Hälsosam: *haha* Den var rolig... inte det minsta
Uttråkad lätt: JA" det är därför jag sitter här och skriver!
Ansvarsfull: Absolut
Besatt: Besatt av vad?
Arg: Nä, inte just nu. Snarare tvärtom
Laglig: Yes
Svår: Vad är Det för en fråga?
Bra på att ge komplimanger: Relativt
Bra på att få komplimanger: ??
VEM...
Saknar du: Ingen just nu. Eller... ljuger jag då?
Kramade du sist: En kramgo kille
Vill du slå: Jag slåss inte om jag inte tvunget måste ;)
Kysste du sist: Hemligstämplat ;)
Skrek du på sist: Det minns jag inte
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Det kommer jag verkligen inte ihåg
Vill du bli galet full med: hmm... Céline *haha* men då ska det vara galet!
Gjorde dig glad senast: En ni inte känner ;P
Fick du sms från senast: En ni inte känner ;P
Ringde dig senast: En ni inte känner ;P *hehe* Det börjar ju bli kul det här
HUR...
Går du: Upprätt?
Svarar du i telefonen: Genom att trycka på den lilla gröna knappen
Fördriver du tiden: *haha* Genom att VA antar jag. För det blir en ny dag för eller senare
Mycket pengar har du: Not in your business!
Bäddar du: Noga och prydligt
Många stör du dig på: Många!

3 kommentarer:

Céline sa...

haha nice! men vad det tar tid att svara!!

Anonym sa...

JA!

Anonym sa...

haha ;) Hur...: "Svarar du i telefonen: Genom att trycka på den lilla gröna knappen" haha fyndigt :D jag hade nog svarat "hej det är Stina" men tur att man kan tolka saker på olika sätt haha :D