onsdag, juni 25, 2008

Och jag som trodde...

... men jag trodde fel.
Pusslet blev äntligen färdigt idag, kanske med lite hjälp från min lillebror ;) Så nu är det väl bara till att "riva sönder" allting och stoppa ner det i lådan igen. Det ska ju trots allt lämnas tillbaka till Emily så småningom.
Jag har spenderat mestadels av onsdagen på Väla tillsammans med Ann. Vi åkte inte dit för själva shoppandets skull (ni vet, sånt där kostar) utan strosade bara rundor lite och ryckte här och var i sömmarna ;P En fika hann vi med också innan vi avslutade dagen med en kort sväng på Kullagatan. Jag stötte ihop med min underbara Céline också... bara sådär mitt på en av Järnvägsgatans många övergångsställen. Så kan det gå!
Grillat blev det till kvällsmat. Inte fy skam det, inte.
Nu ska jag se ifall jag kan få iväg ett mess...

1 kommentar:

Céline sa...

sannolikheten att stötta på mig i stan är väldigt hög!

jag ska ha mobilen med mig! självklart