lördag, april 05, 2008

En helt vanlig lördag

Äntligen, efter 2 veckor, fick man sova ut... How nice!
Igår fyllde min bror (som bekant) 17 år och vid 19:30 var huset fullt med människor. Vi blev närmare bestämt 18 stycken! Lax serverades med kokt potatis och därefter blev det Prinsesstårta fast med fotbollar på toppen - of course ;) Jag åt dock ingen tårta *blörk*
Själv fick jag också present, faktiskt. Man har tur ibland :)
Gick inte och la mig förrän vid 01:30 -tiden.... gaaanska utsliten måste jag medge. Vaknade dessutom med kramp vid 3-4 tiden på morgon och trodde jag skulle dö eller nåt *suck* Fick dock sova till 11:00 ;P Det är ju alltid nåt!
Idag har varit en helt vanlig lördag... lite läxor har jag fått gjort. Det kunde iofs sett lite bättre ut på den fronten... men jag har inte gett upp än. Natten är ung ;)
Imorgon är man tillbaka på Danshuset igen. Ska bli riktigt skönt att få träna lite när man haft så långt uppehåll. Annars väntar en ny vecka på måndag, och då ska man tillbringa Alla (!) vardagar i skolan... igen. Kan man inte i alla fall få EN dag ledig?

1 kommentar:

Céline sa...

mmmm prinsesstårta, skulle ja göra allt för att få nu..