lördag, april 12, 2008

Lördagskväll hos Ann

Undrar vad grannen sysslade med egentligen? ;P
Och så kom då ytterligare en helg... samma vända även denna vecka? Jag borde nog ta och bryta mitt mönster - fast det gjorde jag iofs igår :)
Efter en god middag som pappa kokat ihop så blev jag hämtad av Pem och vi (jag, Pem och Joakim) begav oss till Ann och Peter i Lund för att där tillbringa en helkväll med chips och tv-spel! Det ösregnade så vi blev lite sena (kanske berodde det även på att vi körde vilse, men vi snackar ju Lunds stad här så vi är förlåtna).
GuitarHero blev det och vi hann även med att se några avsnitt ur "Kvarteret Skatan".
Klockan 03:40 insåg Pem helt plötsligt att vi kanske borde åka hem - så då gjorde vi det.
Jag somnade ganska direkt klockan 04:45
Idag är det lördag. Och det innebär mer läxor för lilla mig. Verkar inte mina helger otroligt intressanta? Fyllda med glädje och uppmuntran? ...
... Jag behöver en man!

Inga kommentarer: