lördag, april 19, 2008

O-OBA-O LF eller kanske KPRaRä AS RäRäRäS

Obladi, Oblada, life goes on...
Litt. sem. närmar sig och jag känner inte alls för det. Det ända jag vill är att det ska gå jättebra. Är det för mycket begärt egentligen? (Dessutom begärt av mig själv...*suck*). Ibland när man bör ta sig i kragen så gör man det inte - så är det bara, tyvärr.
Så det är vad jag tillbringar min helg till (d.v.s. lördag & söndag)... jag pluggar. Plugg, plugg, plugg och åter plugg. Gud vad jag längtar till juni just nu!
Idag har det varit riktigt varmt ute. Solen har gassat på ordentligt och själv har jag suttit ute med bara T-shirt och studerat (jo, jag hade jeans på underkroppen också) ;P
Igår var man hemma hos Ann, igen, och spelade spel - både på tv och "paw riktight" så att säga. Mycket trevligt, och så fick man träffat Ingela också :) och nej, det blev inte lika sent denna gång... men la mig klockan 03:30 ;)
Hmm... inga kul snubbar inne på MSN men det är iofs bra för mig för nu tänkte jag återgå till mitt pluggande. Jag vill ju helst vara klar tills "Körslaget" börjar!

Inga kommentarer: